Kontorsstädning

Följande ingår i Kontorsstädning när ert företag väljer Kristallrent som er städleverantör i Stockholm:

De anställda i ett rent och snyggt kontor arbetar mer effektivt än de skulle i en stökig miljö. Även potentiella kunder som besöker ett rent kontor går där ifrån med ett positivt intryck av företaget och dess lokaler. Företag i Stockholm som hyr kontorsstädning genom Kristallrent, tar ett stort steg mot att upprätthålla en professionell kontorsmiljö och alla dess positiva egenskaper.

Vi på Kristallrent erbjuder professionell kontorsstädning i Storstockholm åt alla typer av företag. Vi utför kontorsstädning 7 dagar i veckan, dag eller kvällstid, vardag som helg.

  • Avtorkning av samtliga ytor.
  • Rengöring av bord och stolar.
  • Rengöring av samtliga glaspartier.
  • Rengöring av fönster och fönsterbrädor.
  • Tömning av papperskorgar.
  • Rengöring av belysningsknappar, strömbrytare, väggkontakter.
  • Rengöring av dörrar.
  • Dammsugning av mattor.
  • Dammsugning av golv och rengöring av alla golvytor.

Lunchrum och Kök

  • Avtorkning av samtliga ytor.
  • Rengöring av bord och stolar.
  • Rengöring av diskbänk och alla vitvaror utvändigt.
  • Rengöring av alla köksskåp.
  • Diskhantering.
  • Dammsugning och moppning av golvet.

Toaletter

  • Rengöring av väggar.
  • Rengöring av sanitär inredning.
  • Putsning av speglar.
  • Påfyllning av förbrukningsmaterial.
  • Dammsugning och moppning av golv.

Trappuppgångar och Entréplan

  • Rengöring och moppning av trapphus.
  • Avtorkning av värmeelement samt golvlister.
  • Putsning av glas på anslagstavlor.
  • Putsning av glasrutor i entré.
  • Rengöring av Entrédörrar.
  • Fönsterputsning av samtliga fönster ingår.

Hiss

  • Rengöring och moppning av samtliga hissar.
  • Putsning av glasrutor och speglar.
  • Rengöring av hissknappar och hissdörrar.

Garanti

Vi på Kristallrent lämnar alltid garanti efter oss som gäller i 24 timmar efter städtillfället.

Fakturering/betalning

  • Endast betalning via faktura.
  • Fakturan skickar vi via e-post alternativt med posten och betalningen sker i efterskott.
  • Moms är alltid inräknad i priset.

Ett rent och fräscht kontor är grunden till en bra arbetsmiljö. Kontakta oss idag för offert!